Інструктивно-методичні рекомендації "Соціально-психологічний супровід учасників освітнього процесу: орієнтири діяльності фахівців психологічної служби Миколаївської області у 2025–2026 навчальному році"
Методичні рекомендації розроблені навчально-методичною лабораторією практичної психології і соціальної роботи МОІППО
Лист ІМЗО "Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби системи освіти у 2025-2026 н.р. "
Про робочий час та педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти
Типова програма унеможливлення насильства та жорстокого поводження з дітьми (далі - Типова програма) спрямована на забезпечення функціонування ефективної системи унеможливлення будь-якого виду насильства та жорстокого поводження з дітьми, створення у закладах освіти, культури, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури і спорту, оздоровлення та відпочинку, молодіжних центрах, дитячих та молодіжних громадських об’єднаннях, інших громадських об’єднаннях, що є суб’єктами молодіжної роботи, які контактують з дітьми (далі - суб’єкти роботи з дітьми та молоддю), середовища, вільного від насильства та жорстокого поводження з дитиною, запровадження системи інформування про випадки (або підозру на випадки) насильства та жорстокого поводження з дітьми у суб’єкті роботи з дітьми та молоддю, а також забезпечення оперативного їх розгляду та реагування на них.
Щодо правомірності фотографування, відеозйомки та публікування закладами освіти світлин і відео з дітьми
Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби системи освіти у 2024-2025 н.р.
Методичні рекомендації МОН №21\08 -1233 від 08.08.2024 року «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»
Методичні орієнтири. Соціально-психологічний супровід учасників освітнього процесу: орієнтири діяльності фахівців психологічної служби Миколаївської області у 2024 - 2025 н. р.
Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу: орієнтири діяльності фахівців психологічної служби Миколаївської області у 2023–2024 н. р.
Організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році. Психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану (Додаток 1)
Орієнтири діяльності працівників психологічної служби Миколаївської області у 2022-2023 н.р. Психологічна та соціально-педагогічна підтримка особистості в кризових умовах життєдіяльності
Лист МОІППО від 12.09.2022 р.№454 "Про збереження кадрового потенціалу практичних психологів, соціальних педагогів, які забезпечують соціально-психологічний супровід учасників освітнього процесу"
Лист МОН від 02.08.2022 № 1/8794-22 "Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році"
Лист МОН № 1/9 105-22 від 10.08.2022 "Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р."
Лист МОН від 04.04.2022 "№ 1/3872-22 "Про методичні рекомендації "Перша психологічна допомога. Алгоритм дій"
Наказ МОН 22.05. 2018 року № 509 "Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України "
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.2019 р. № 800 "Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників"
Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби системи освіти у 2024-2025 н.р.
Методичні рекомендації МОН №21\08 -1233 від 08.08.2024 року «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»
Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби системи освіти у 2024-2025 н.р.
Методичні рекомендації МОН №21\08 -1233 від 08.08.2024 року «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»