З метою створення безпечного освітнього середовища та попередження вживання наркотичних засобів серед учнівської молоді Національною поліцією України розроблено:
методичні рекомендації для педагогічних працівників «Про практики антинаркотичної роботи з неповнолітніми»;
антинаркотичний комікс «Поліція проти наркотиків. Молодь проти наркотиків. Разом проти наркотиків».
Методичні матеріали розміщено на сайті ДНУ «Інститут модернізації місту освіти»: https://surl.li/glmbxv
Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи розроблено методичні рекомендації «Застосування діагностичних мінімумів у діяльності працівників психологічної служби».
Запропонований перелік діагностичного інструментарію допоможе фахівцям психологічної служби у доборі необхідних методик залежно від предмету дослідження .
Парціальні програми «Дбаємо про емоції — мову серця» зосереджено на підтримці емоційного добробуту та соціальному розвитку дітей середнього та старшого дошкільного віку. Програми схвалено для використання в освітньому процесі (рішення експертної комісії з дошкільної педагогіки та психології ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України від 31.05.2024, протокол N 2, 3).
НУМО — це ваш помічник із розвитку дитини 3-6 років у садочку або вдома, розроблений залученими експертами ЮНІСЕФ та Міністерства освіти і науки.
На сайті є матеріали для батьків, опікунів та вихователів, які разом щоденно докладають максимум зусиль задля гармонійного розвитку дошкільнят.
Практичний посібник розроблено в рамках виконання наукового дослідження «Науково-методичні основи психологічного супроводу реформування освіти в діяльності психологічної служби» . У виданні вміщені методики і технології надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги педагогічним працівникам закладів освіти у виконані їхньої професійної діяльності в умовах війни. Зокрема, приділено увагу проблемам діагностики, профілактики і терапії емоційного (професійного) вигорання педагогів, підвищенню рівня їхньої психологічної культури, формуванню навичок безконфліктного спілкування і мирного розв’язання конфліктів, формуванню життєстійкості/стресостійкості.
У навчально-методичному посібнику представлена корекційно-розвиткова програма, метою якої є підвищення стійкості до переживання наслідків стресу дошкільнятами і школярами після психотравмувальних подій
Посібник для керівників та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. Центр інноваційної освіти «Про.Світ»
Практичний посібник «Групові форми роботи в системі психосоціальної
допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах вна
слідок військових дій (досвід упровадження)» є одним з результатів наукового дослідження «Науково-методичне забезпечення діяльності працівників психологічної служби з надання допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій»,
Міністерство освіти і науки України рекомендує працівникам психологічної служби застосовувати у своїй діяльності методичні рекомендації, орієнтовні циклограми діяльності працівників психологічної служби закладів освіти різних типів, розроблені Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи .
Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник уклад: М.В. Лемак, В.Ю. Петрище
Лист МОН України від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України».
Практичний посібник підготовлено на виконання наукового дослідження «Науково-методичні засади надання соціально-педаго-гічної допомоги дітям і сім’ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових конфліктів»